Tilaus- ja toimitusehdot

OSTO- JA KÄYTTÖEHDOT NAXOSDIRECT.FI

Nämä tiedot on viimeksi päivitetty 21/06/2016.

Tervetuloa ostoksille kotisivuillemme. Pyydämme teitä lukemaan käyttöehdot ennen ensimmäistä tilausta sekä tarkastamaan ne säännöllisin väliajoin muutoksien varalta.

1. Tilaaminen

Ennen ensimmäistä tilausta pyydämme teitä rekisteröitymään verkkokaupamme asiakkaaksi. Tällöin tallennamme nimi- ja osoitetietonne asiakasrekisteriimme. Tilauksen tekeminen merkitsee tämän hyväksymistä.

Otamme vastaan vain sivustomme kautta tehtyjä sähköisiä tilauksia. Emme ota vastaan puhelimella, faxilla tai kirjeellä tehtyjä tilauksia. Kaikki yhteydenpito kaupan ja asiakkaan välillä suoritetaan sähköpostin välityksellä. Emme valitettavasti ota vastaan tilauksia Suomen ulkopuolelta.

2. Tilausvahvistus

Kun olet suorittanut tilauksesi, saat siitä vahvistuksen sähköpostin välityksellä. Mikäli tilausvahvistus viipyy, tarkista että sähköpostiosoitteestamme asiakaspalvelu@fg-naxos.fi lähetty posti ei suodatu roskapostien joukkoon.

3. Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät ALV:n, mutta eivät postimaksua.

4. Toimitus

Tilaamanne tuotteet toimitetaan suoraan postilaatikkoonne. Pakettilähetykset toimitetaan UPS lähetyksenä ensisijaisesti toimitusosoitteeseen. Mikäli UPS toimitus ei onnistu ensimmäisellä kerralla lähetys toimitetaan lähimpään Access Point -toimipisteeseen. Access Point toimipisteitä on tällä hetkellä vain Etelä-Suomessa, mutta toimintaa laajennetaan tämän vuoden aikana.
Access Point toimipisteet löytyvät UPS:n kotisivuilta: https://www.ups.com/dropoff?loc=fi_FI&WT.svl=PriNav.
HUOM! Asiakastietoihin olisi hyvä laittaa matkapuhelinnumero, jotta UPS voi tarvittaessa ottaa yhteyttä toimitusvaiheessa.
Jos tuote on vaurioitunut tai häviää kuljetuksen aikana, vastuu on meillä. Mikäli tuote vaurioituu tai häviää paluupostissa, vastuu on puolestaan teillä.

5. Virheellinen toimitusosoite

Jos saamme takaisin lähettämämme tuotteet tai niitä ei voida toimittaa antamaanne osoitteeseen, pidätämme itsellemme oikeuden veloittaa tästä aiheutuneet kustannukset.

6. Toimitusaika

Toimitusaika on noin 7 päivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, toimitusaika voi olla pidempi. Pyrimme toimittamaan kaikki tilauksen tuotteet yhdellä kertaa. Mikäli osa tuotteista toimitetaan jälkikäteen, tästä ei veloiteta ylimääräisiä toimituskuluja. Niin kauan aikaa kun tilaus viipyy, teillä on vielä mahdollisuus perua tilaus. Tässä tapauksessa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@fg-naxos.fi).

Huom! Tällä hetkellä tilattavissa ovat vain varastossamme olevat tuotteet.

7. Toimituskulut

1-3 tuotetta: 3,00 EUR

4 < tuotetta: 5,00 EUR

8. Maksuvaihtoehdot

Maksut: Jousto Lasku/Osamaksu, Collector Lasku/Osamaksu, Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Oy Fg-Naxos Ab
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai
MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Kortin luottokelpoisuus tarkistetaan Huom! Jos jokin tuote joutuu jälkitilaukseen eikä tule varastoomme 60 päivän kuluessa, maksamme vastaavan summan takaisin kortille (sekä mahdollisia kuljetusmaksuhyvityksiä). Voitte aina milloin vain perua jälkitilauksen, mikäli niin haluatte.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.



9. Palautussoikeus

Asiakkaallamme on oikeus etämyyntilain mukaisesti palauttaa tilaamiaan tuotteita. Tästä on ilmoitettava heti tilaamien tuotteiden saavuttua, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa. Tehkää tämä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme joko yhteydenottokaavakkeen avulla tai sähköpostin välityksellä (asiakaspalvelu@fg-naxos.fi). Sisällyttäkää viestiinne seuraavat asiat; asiakasnumero, tilausnumero, laskunumero sekä palautettavien tuotteiden tuotenumerot. Asiakaspalvelumme ottaa vastaan tietonne sekä antaa teille palautusnumeron sekä palautusosoitteen.

Palautettavien tavaroiden tulee olla käyttämättömiä, vahingoittumattomia sekä alkuperäispakkauksessaan (suojamuovissa). Palautusnumeron tulee olla selvästi merkitty lähetyksen ulkopuolelle.

10. Reklamaatio

Mikäli olet saanut vahingoittuneen tuotteen, tai jokin muu seikka ei ole täyttänyt kriteereitänne, ottakaa yhteys asiakaspalveluumme kymmenen (10) päivän kuluessa lähetyksen saapumisesta ja tehkää kirjallinen reklamaatio. Reklamaation voi tehdä sähköisen kaavakkeen avulla tai sähköpostin välityksellä (asiakaspalvelu@fg-naxos.fi). Kuvaile mahdollisimman tarkkaan, mikä on reklaamation aihe. Asiakaspalvelumme ottaa valituksen vastaan ja antaa palautusnumeron sekä palautusosoitteen.

Palauta lähetys takaisin siinä muodossa kuin se sinulle tuli, niin saat uuden tuotteen. Älä käytä, vahingoita tai avaa tuotetta ennen takaisinlähetystä. Merkitse palautusnumero selvästi lähetyksen ulkopuolelle.

11. Levykatalogit

Monet levy-yhtiöistämme jakavat painettuja luetteloita. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@fg-naxos.fi) mikäli jokin luettelu kiinnostaa teitä. Mikäli meiltä löytyy kyseistä katalogia varastostamme, lähetämme mielellämme teille oman kappaleen kotiosoitteeseenne ilman kuluja.

12. Lait ja oikeudet

Mikäli teillä on joitakin kysymyksiä tai mielipiteitä, otamme niitä vastaan mielellämme asiakaspalvelumme kautta (asiakaspalvelu@fg-naxos.fi). Noudatamme kuluttajaviraston asettamia sääntöjä verkkokaupassamme. Riitatapauksissa noudatamme kuluttajavalituslautakunnan päätöksiä.
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Oma tili
Oma ostoskori: 0 tuotteet